poniedziałek, 1 czerwca 2015

Mangowa półeczka

Witajcie! Dzisiaj jak obiecałam pokarzę i opiszę wam dokładnie MOJĄ MANGOWĄ PÓŁECZKĘ:


Wyświetlanie IMG_20150601_113758.jpg


















Przepraszam, że zdjęcie niewyraźne.
Parę mang nie widać, więc może...opiszę co mam na półeczce:

- Alix Power Hetali #1

- K-on #1

- Przyjaciółki (pogryziona i nie ma na półce, ale tak czy siak)

-  Kokoro Connect #1,#2,#3,#4,#5

- Haganai #1

- Unbreakle Machine Doll #1

- Jak zostałam bóstwem #1

- Puella Magi Madoka Magica- A Different Story 1#,2#

- Puella Magi Madoka Magica- Rebellion 1#, 2#

- Czerwona Nic Przeznaczenia- Legenda o Ośmiu Psach Satomi

- Nad Brzegiem Rzeki

- Tokyo Ghoul #1

-  Orange #1

- Czarodziejka z księżyca #1, #2, #3


Czarodziejka z księżyca do dość stara manga. Dostałam ja jak miałam chyba...8 lat za wygraną w konkursie z okazji Dnia Dziecka (nie 1 mangę, ale cały komplecik). Nie wiedziałam jeszcze wtedy, że to manga ;).




Mam nadzieję, ,że post się wam podobał. Po wakacjach nowe zdjęcie półeczki: zobaczymy co się w niej zmieniło. Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz