czwartek, 18 czerwca 2015

Problem

Witajcie. Piszę do was, ponieważ nie będzie na blogu postów przez parę dni. Nie mogę pisać, na komputerze też nie jest najprzyjemniej. Jednym słowem mam meeega opuchnięty palec nie mogę go zginac, a pisanie na laptopie sprawia mi trudność. Muszę chodzić cały czas na kontrole, więc nie jest przyjemnie. Jadę na antybiotyku ustnym i smarowany....jednym słowem muszę was przeprosić za nieobecność. Mam nadzieję, że za tydzień będzie lepiej. Nie martwcie się, nie stanę w miejscu. Będę oglądac anime Gosick, bo do tego nie trzeba używać palców, czyż nie? Jednym słowem. TRZYMAJCIE SIĘ!


Znalezione obrazy dla zapytania anme

1 komentarz:

  1. Oby palec ' wyzdrowiał '...
    Jestem obserwatorką bloga! Ale nie pisałam komentarzy...
    Muszę obejrzeć Gosick , wydaje się ciekawe! :3
    Zapraszam Do mnie ≧◔◡◔≦
    kawaii-tree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń