niedziela, 30 sierpnia 2015

Moje przybory szkolne

Ohayo!
Jak obiecałam dzisiaj Moje przybory szkolne z małą nutką otakowości xd.

Oto co kupiłam

- blok rysunkowy A3 kolorowy 

- blok rysunkowy A4 kolorowy

- blok rysunkowy A4 biały

- teczka z Paryżem

- 2 teczki przezroczyste

- zeszyt z Londynem

- kołozeszyt cream de la cream

- kołonotanik z truskawką

- kalendarz

-  długopis z Barcelony

- zeszyty oxford kolorowe 5 sztuk (empik)

- 12 zeszytów oxford kolorowe

- kredki bic

- zszywacz

-klej

-nożyczki

- długopisy bic roald stic

- ołówki stabilo

- ołówki bic

- cienkopisy stabilo ( zestaw z dodatkowymi kolorami neonowymi)

- temperówka

- taśma (3)

- gumki owocki(ananas, truskawka, winogrono) gumki japońskie kupione w empiku chyba w kwietniu, nie wiem czy jeszcze są dostępne.

- zestaw do matematyki

-gumki maped (3)

- zakreślacze bic

-karteczki do naklejania (indeksujące)

-długopis zmazywalny frixon z wkładami

- linijka

-różowy piórnik w kropki (doczepiłam przypinki)

-piórnik z Angel Beats! (yatta 39.00 zł)


Wszystkie rzeczy kupiłam w realu, oprócz tych gdzie napisałam sklep w nawiasie.


Tu zdjęcia:








1 komentarz:

  1. Hejo :D ja cie znam! Yui Chan (nie wiem co to znaczy) :D Kocham cie *#*

    OdpowiedzUsuń