niedziela, 25 października 2015

Wszystko o nightcore

Witajcie. Siedzę sobie na kompie i postanowiłam coś napisać na blogu. No i jak zwykle burza mózgu (jednego ^^) co by tu napisać, a, że w tle leci moja ulubiona składanka nightcore to pomyślałam....może o tym ;). To najpierw krótka definicja prosto z zapytaja :

Nightcore -to piosenka która jest komputerowo przyśpieszona ale nie zawsze, najczęściej jest po prostu zmniejszona intensywność muzyki.

 Ja słucham teraz tej składanki nightcorów (po angielsku) klik
Jestem nowa w temacie tego typu muzyki więc tyle mnie zadowala. A wy? Macie jakieś swoje ulubione składanki? Piszcie :)



Znalezione obrazy dla zapytania nightcore




Yui Chan

1 komentarz:

  1. Pamiętam moją pierwszą styczność :D Spodobało mi się, czasami się zdarza być o wiele lepsze od oryginału (ja polubiłan "angel of darkness")

    OdpowiedzUsuń