piątek, 27 marca 2015

Ocena-gadżetu piórnik


Witajcie! Pamiętacie ostatni post o yattcie? Tak jak obiecałam postanowiłam wam dziś zrobić opis gadżetu. Jest to piórnik kupiłam go na yattcie ok. miesiąc temu.

Jak by co to wiem, że ta dziewczyna jest...no nieważne. Nie zauważyłam tego wcześniej. mówi się trudno i kocha się dalej. Zrobię podobne kategorie jak przy ocenie sklepu.


1.Kolory

Są dużo wyraźniejsze niż na zdjęciu. to mały szczegół, ale powinni uwzględniać takie rzeczy. 9/10

2. Cena

 Piórnik kosztował niecałe 40 zł myślę, że można tyle zapłacić za motyw naszego ulubionego anime. Nie jeden zgodzi się, że cena jest dość dobra. 10\10

3. Grafika

Obraz nie jest rozpikselowany. Piórnik ładnie się prezentuje. 10/10

4. Wygoda

Piórnik ma faktycznie fajny kształt i jest bardzo wygodny i przejrzysty. Nie brudzi się, ani nie gniecie. Jednym słowem piórnik ' niezniszczalny". 10/10

5. Ocena ogólna: 39/40 bardzo wysoko, co oznacza,ze produkt jest naprawdę dobry i...godny polecenia.

Oczywiście piórnik jest krócej opisany bo inaczej ocenia się jedną rzecz, a inaczej sklep. Mam nadzieje,że popis wam się podoba. Przy zakupie nie dopatrzyłam się, ze tam jest odkryta ta część ciała, ale nikt nie ma pretensji o to i jest dobrze.


Do zobaczenia!! (^_^)























1 komentarz: