środa, 4 listopada 2015

Zakupy + mam pomysł !


Hejka!

Dzisiaj byłam w empiku i jak zwykle poleciałam od działu z mangami. Było naprawdę dużo nowości, więc dam wam teraz zdjęcia (z grafiki niestety ;( ) tego, co kupiłam:


      Light Novel z opisu trochę podobne do Death Note, 
                                    no ale jest to jakby kryminał, a ja przepadam
                                     za kryminałami :3, więc się zobaczy ^^




Znalezione obrazy dla zapytania noragami manga                 No i co? Znowu kryminał? 
                                              Wiecie ja po prostu UWIELBIAM! Kreska                                                                                         również bardzo ładna,
                                               no okaże się czy mam dobry gust, 
                                                 czy może, że "Nie ocenia się mangi po okładce"



Znalezione obrazy dla zapytania psy na mange 3                        Mangę, którą już posiadam (2 pierwsze tomy)
                                                  , a ja lubię mieć wszystkie 
                                                  tomy danej mangi...poza tym lubię shoujo <3



Znalezione obrazy dla zapytania magazyn arigato                       Magazyn o anime i mandze. 
                                                      Pierwszy raz kupiłam ten ponieważ                                                                                                  zawsze kupowałam magazyn Otaku, 
                                                        ponieważ ten magazyn jest dużo droższy, 
                                                     ale ma więcej recenzji i chciałam spróbować,
                                                     bo miałam akurat fundusze.


Znalezione obrazy dla zapytania aloe king             Moje ulubione picie no i jak mówiłam, 
                                                              miałam na nie pieniądze. Po                                                                                                    prostu ubóstwiam picie aloesowe. LOFFFF




No więc tak prezentują się moje zakupy *-*. Myślę, że całkiem ok...A właśnie! Miałam wam o powiedzieć o moim pomyśle. A więc kupując magazyn Arigato pomyślałam też o tym, że chciałabym zrobić recenzje każdego magazynu (mamy 3), które teraz znajdują się na rynku. Pod względem ceny, ilości stron, recenzji itd. Jak wam się ten pomysł podoba? Jesteście za?

PS A wy zrobiliście może niedawno jakieś zakupy mangowe?

Mate ne!
Yui Chan




4 komentarze:

  1. Ja też na ostatnich zakupach kupiłam ten magazyn :)
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sama była moja reakcja z Blaskiem księżyca (podobny do death note) XD Jak przeczytasz trochę to napisz mi czy warto kupić, bo mam ją na oku już od wakacji :D
    Noragami uwielbiam ale nie kupie mangi ponieważ moje fundusze nie pozwolą mi na to, a jeżeli chodzi o Arigato to może kiedyś sięgnę. Wiem że w tym numerze był bardzo fajny plakat z Ao no exorcist *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się napisać, ale nie wiem czy zdążę, ale myślę, że jeżeli lubisz kryminały to będzie fajna.

    OdpowiedzUsuń