sobota, 18 kwietnia 2015

Czerwona Nić Przeznaczenia- Legenda o ośmiu Psach Satomi

Witajcie! No więc tak...jestem chora. No...ale jak mówi powiedzenie " Choroba największym przyjacielem Otaku". Nie chciało mi się oglądać anime ( nie nie zwariowałam) miałam mało internetu. Za to zabrałam się za mangi, które już dawno czekały na mojej półce. Dziś zrecęzuję dla was mangę, która pojawiła się całkiem niedawno ( chyba tam 2 miesiące temu) na rynku.Zaczynajmy! Przed wami: " CZERWONA NIĆ PRZEZNACZENIA- Legenda o ośmiu Psach Satomi.

     Manga opowiada o Shinano- dziewczynie, która jest wojowniczką. Pewnego dnia odnajduje miłość i mysi wybrać: magiczny miecz czy chłopak jej marzeń. Z teorii..  fajnie się zaczyna. Na mnie niestety manga nie zrobiła większego wrażenia jak pisała jedna dziewczyna w komentarzach ba yatcie " Mało tu jest legendy o ośmiu Psach Satomi". Absolutnie się z tym zgadzam. Fabuła jest mało interesująca. Opiera się głównie ba romansie. Jednak nie mówię, że manga zła. Taka..nie dla wszystkich. Jednak jeśli ktoś lubi mangi shoujo ( czyli romans, romans, romans), niech śmiało kupuje, bo manga w fajny sposób przedstawia historię miłości, o tyranie, który zakochał się w pewnej dziewczynie, a ona odkryła w nim wrażliwego chłopaka pragnącego akceptacji :*.
Ocena mangi:
Fabuła: 7/10
Kreska: 7/10
Postacie: 8/10
Ocena ogólna: 7.3
Dobra to chyba tyle na dziś. Do zobaczenia kochani!


Znalezione obrazy dla zapytania manga czerwona nić przeznaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz