sobota, 20 czerwca 2015

Moja mangowa półeczka 2

Uff. Z moim palcem już trochę lepiej ( wczoraj byłam na ponownym kłuciu, znowu akcja ze skalpelem) więc postanowiłam napisać posta o mojej półeczce mang. Ostatni post był 1 czerwca. Minęło 21 dni. Wystarczająco dużo by przybyło kilka mang. Wtedy moja kolekcja wynosiła 22 mangi. Teraz jest ich 40 :). Tutaj macie link do posta, żeby zobaczyć jakie zmiany nastąpiły klik


                       ZDJĘCIE:




                        Jakie teraz mangi znajdują się na półce:

Czarodziejka z księżyca (1#,2#,3#)

Nad Brzegiem Rzeki


Czerwona Nić Przeznaczenia- Legenda o Ośmiu Psach Satomi

Rock na szóstkę

Puella Magi Madoka Magica- The different story (1#,2#,3#)

Puella Magi Madoka Magica- Rebelion (1#,2#,3#)

Hatsukoi Limited (1#,2#)

Tokyo Ghoule (1#)

Orange (1#)

Servamp (1#)

Jak zostałam bóstwem (1#)

Toradora 1#

Alicja w krainie serc (1#,2#,3#)

Unbreakle Machnie Doll (1#,2#,3#,4#)

HAGANAI (1#,2#,3#)

Kokoro Connect (1#,2#,3#,4#,5#)
(odkupiłam jeszcze raz 1# bo była zniszczona, a chciałam,
 żeby ładnie wyglądała na półce i wg)

Alix Power Hetalia (1#,2#,3#)

K-on (1#)



Dobra to chyba na tyle. Moje mangi we wszystkich kolorach tęczy :).


MATE NE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz