wtorek, 23 czerwca 2015

Niedługo wakacje

Witajcie! Już niedługo wakacje! Jutro mam ostatni dzień szkoły i w czwartek o 11-00 zakończenie. Nie mogę się już doczekać tych dwóch miesięcy wolnych od szkoły. Grafik wakacji mam dość napięty, dużo podróżuję. Mam zamiar jednak nadrobić zaległości w czytaniu mang. Będą idealne na nudne wieczory czy popołudnia na słońcu. A jak wy spędzicie wakacje?


Znalezione obrazy dla zapytania anime wakacje


PS Spodziewajcie się niedługo posta "Zapowiedzi mangowe na lipiec"



Mate Ne!

1 komentarz:

  1. Ja też nie mogę się doczekać wakacji :3 I ja też jutro mam ostatni dzień szkoły xd Do 10:30 i jest takie śmieszne, że niektórzy jadą na konkurs jakiś i muszą zostać po lekcjach godzinę na próby bo jakiś występ będą robić xd A tak wgl to jutro nie mam lekcji tylko robi moja klasa występ pożegnalny (bo jesteśmy w 6 klasie a jest u nas tak że każda 6 klasa robi taki występ) w piątek i mamy próbę, a po próbie mamy pizzę xd

    OdpowiedzUsuń