poniedziałek, 1 czerwca 2015

Recenzja anime Angel Beats!

Nareszcie! Wiem, że długo na nią czekaliście, a wiec proszę! Recenzja Angel Beats!


                                    Recenzja   

      Otonashi budzi się w dziwnym miejscu. Nagle zauważa dziewczynę z fioletowymi włosami, trzymającą broń w ręku, która mówi mu, że umarł.
Namawia go do przejścia do jej gilidii, która walczy z Tenshi (Aniołem).
Każdy z bohaterów anime chce walczyć z bogiem tego świata, ponieważ miało ciężkie życie na ziemi.
      Anime jest bardzo ciekawe i wciągające. Fabuła jest niebanalna. Muszę przyznać, że to najlepsze anime, jakie kiedykolwiek oglądałam. Wciągnęło mnie od samego początku. Ta historia o przyjaźni i przeznaczeniu na pewno zostanie w mojej pamięci na długo. Mam nadzieje, że będzie więcej takich serii anime, bo była na prawdę wspaniała. W tym anime nie ma praktycznie żadnych minusów, więc jeśli nie oglądaliście- obejrzyjcie, jeśli się wstrzymaliście- dajcie szansę i obejrzyjcie jeszcze raz, jeśli porzuciliście- zastanówcie się nad sentymentem tego anime. Jednym słowem serdecznie polecam to anime.

Znalezione obrazy dla zapytania angel beats            
Fabuła 10/10

Postacie 10/10

Kreska 10/10

Ocena ogólna 10/10



Ps Mam nadzieję, że to, iż piszę krótkie recenzje wam nie przeszkadza- nie lubię się rozpisywać. Jakbyście mieli jakieś prośby czy pytania- piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz