sobota, 30 maja 2015

Dzień dziecka + promocje + mangowa półeczka

Hejka! Za dwa dni dzień dziecka. Z tej okazji w yattcie 25% procent zniżki na mangi JG. Strasznie się ucieszyłam, bo większość mang, które mam  na liście są z JG. No...ale nie będę się na ten temat za bardzo rozpisywawać. Przejdę bardziej do tematu głównego, czyli MOJEJ MANGOWEJ PÓŁECZKI.
Postanowiłam pokazywać moją mangową półeczkę co miesiąc. Będziecie mogli patrzeć jak się powiększa, a dziś, ze względu na to, że nie ma mnie w domu napiszę wam spis mang, które mam na mojej półeczce:

K-on #1

Kokoro Connect #1,#2,#3,#4#5

Alix Power Hetalia #1

Tokyo Ghoul 1#

Jak zostałam bóstwem

Nad brzegiem rzeki

Czerwona nić przeznaczenia- Legenda o Ośmiu Psach Satomi

Haganai # 1

Unbreakle Machine Doll 1#

Oreange #1

Przyjaciółki (manga nie na półeczce, bo pogryziona przez mojego psa)

i....dalej nie pamiętam. Wiem, ze łącznie jest ich 20, a szczegóły i zdjęcia półeczki zobaczycie w poniedziałek.

Znalezione obrazy dla zapytania anime dzieci                  Do zobaczenia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz