poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Recenzja- Puella Magi Madoka Magica


Cześć kochani! Bardzo was przepraszam. Nie miałam pomysłu na posty. Nie martwcie się niedługo przyjdzie moja paczka z yatty a tam tyle rzeczy, że na pewno będę miała o czym pisać. Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję anime Puella Magi Madoka Magica.



                                                     Recezja

  Bardzo lubię anime fantasy i magical girls. No więc właśnie w ten sposób poznałam anime Madoka.
Szukałam na forach internetowych jakiegoś dobrego anime, aż w końcu natknęłam się na to anime i postanowiłam, że spróbuję. 
  Dobra. Krótko o czym to jest. Madoka zwykła nastolatka nagle zawiera kontrakt z Kyubey'em magicznym zwierzątkiem. Warunek jest taki w zamian za spełnienie jej jednego życzenia zostanie czarodziejka. Ok. Z pozoru...Zwykła magical girls, nic szczególnego (dodam, że anime to dramat, nie oglądajcie, jeżeli jesteście bardzo wrażliwe). Fabuła jest baardzo oryginalna. Postaci są wspaniałe. Końcówka jednak mi trochę nie pasowała. Trudno...Jednym słowem anime ciekawe i oryginalne, ale do pewnego odcinka, potem się staje zagmatwane trochę. Dobra teraz przejdźmy do MAAJNE OCENEJSZON xd:

Fabuła: No i tu mam problem... w niektórych względach podobało mi się bardziej niż Chobits, a z drugiej mniej. Dobra będę sprawiedliwa dam tyle samo ;D 7/10

Kreska: bardzo ładna kreska 8/10

Postacie: Tutaj są świetne bardzo lubię Homurę, Kyoko, Madokę...Sayaka średnio mi przypadła do gustu ale trudno... chyba też...8/10

Ocena ogólna: 7.6




Dobra to chyba koniec posta ;). A no!! Jeszcze kilka zdjęć wrzucę:




Znalezione obrazy dla zapytania puella magi madoka magica

               
            
Znalezione obrazy dla zapytania puella magi madoka magica anime


               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz