czwartek, 16 kwietnia 2015

1.Recenzja- pocky matcha

Cześć. Tak jak obiecałam zrobię recenzję poszczególnych produktów. Na dziś przygotowałam pocky matcha (o smaku zielonej herbaty). No więc...czy warto je kupić? Zaraz się dowiecie.

Paczuszka pocky jest baaardzo maleńka. Mieści się w niej ok 15 paluszków. To typowe dla pocky. No dobra, ale najważniejsze...jak to w ogóle smakuje? Trudno mi to opisać smak jest bardzo oryginalny. Noe jest słodki ani gorzki. Smak zielonej herbaty...jest, chociaż trochę inny niż mi się zdawało na początku.
Ciężko powiedzieć czy pocky było dobre czy też nie. To zależy od gustu. Ja oceniam te pocky 7/10. Pamiętajcie jednak, że przecież to WY osobiście musicie tego spróbować ;).



Znalezione obrazy dla zapytania pocky matcha



Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz