poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Recenzja Chobits


Siemka!
Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje anime Chobits. Nom...to zaczynamy!

Najpierw opowiem trochę o tym anime. Anime dzieje się w czasach, kiedy powstały już persocomy, czyli ludzie-roboty. Takie wiecie typowe mecha. Pewnego dnia Hideki widzi na śmietniku jednego z persocomów. Strasznie się ucieszył widząc to, bo zawsze o nim marzył,a są one drogie. Do tego persocom był bardzo ładny. Nazwał go Chii. I zakochali się w sobie. Chii była dość wybrakowanym modelem Hideki musiał ją wiele nauczyć. Okazało się, że Chii ma uczucia, jak prawdziwy człowiek, dlatego jest niezwykła. Są podejżenia, że należy do niezwykłych grupy persocomów- Chobitsów. Dobra...nie jestem osobą, która dużo spojleruje. Przejdźmy więc do mojej krótkiej oceny.
Anime  mi się dość podobało fabuła była dość ciekawa, ale miejscami nudnawa, ale na nudne dni może być. Nie jestem fanką ecchi więc jak dla mnie było tego trochę za dużo. Najfajniejsze w tyma anime była chyba kreska- przecudowna. Ogółem anime fajne, ale oglądałam lepsze. Polecam fanom słodkich anime z uroczą kresą. Dla fanów akcji to chyba nie to ;).

Oto moja ocena (teraz już przy każdym anime)

Fabuła: 7\10

Kreska: 9/10

Postacie: 8/10

Ocena ogólna: 8

Dobra to chyba na tyle. Tu macie kilka zdjęć:




Znalezione obrazy dla zapytania chobits animeZnalezione obrazy dla zapytania chobits anime                   




Znalezione obrazy dla zapytania chobits anime
 Znalezione obrazy dla zapytania chobits anime       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz