środa, 15 kwietnia 2015

Paczka z yatty!

Witajcie!! Jeny, nawet nie wiecie jak niezmiernie się cieszę!!! Dobra to wam trochę opowiem...
Na paczkę czekałam długo przyjechała w 2 tyg. (według planu miała przyjść w tydzień). No nic...listonosz zadzwonił do drzwi. Ja już kompletnie bez jakiejkolwiek nadziei podpisałam paczkę i weszłam do domu. Nagle zobaczyłam duży napis : YATTA.PL. Nie da się opisać jaka była moja reakcja. Tutaj macie rzeczy, które zamówiłam (zdjęcia z yatty bo nie mogę zrobić telefonem).

1.
 Pocky zielona herbata


2. 
Manga: "Kokoro Conect"

3. 
Torba: Angel Beats (kolory żywsze nic na zdjęciu, ale tym lepiej, bo                                                                   bardziej przypominają postaci z anime.

4.             
 Piórnik (również żywsze kolory) taki sam...Jakby komplecik.



No dobra....To by było na tyle...Ale..nie martwicie się! Już niedługo każdy artykuł opiszę osobno. A wam jak się podobały moje łowy? Piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz