piątek, 6 listopada 2015

Zdziwienie w empiku

Witajcie. Dziś piątek. Po raz kolejny odwiedziłam Kaskadę, bo moja mama poszła zrobić paznokcie więc poleciałam pędem do Empika (kupiłam Haganai #5), było bardzo dużo fajnych mang, ale ja nie o tym. Chciałam wam opowiedzieć o pewnej zabawno-przerażającej sytuacji w Empiku. Oglądałam dział z mangami a tam patrze jakaś ok. 9 letnia (lub mniej) dziewczynka. Przeglądała mangę "Monster Mosume". Jest to ecchi przeglądała pierwsze strony, na których pyły wielkie pupy i piersi O_O większe od samych bohaterek. Oczywiście ja wiem co to ecchi ale nie przepadam i zbytnio nie lubię wyolbrzymiania kobiecych biustów, a to ot tak takie dziecko i to....Brak mi słów. Po paru minutach przyszedł jej tata (chyba?) i spytał się co ogląda, a ona powiedziała, że nic i odłożyła mangę na półkę. Bez urazy ale 9-letnie dziecko czytające takie ecchi (wyraźne ecchi) coś tu chyba jest nie halo....Ech świat spada na psy. No ale oczywiści "manga i anime są dla dzieci naturalnie" xd wgl bezsensu, że mają wydzielony dział młodzieżowy...

Mate ne! Yui Chan

Ps A wy co sądzicie o tej sytuacji? Spotkaliście się już z takim zachowaniem? Jakie jest wasze zdanie o dzieciach czytających mangi, których głównym motywem są pupy i piersi?




Znalezione obrazy dla zapytania anime zdziwienie

6 komentarzy:

  1. A co tam, niech se czyta xd Ja ecchi oglądałam jak młodsza od niej byłam i jakoś na normalnego (chyba xD) człowieka wyrosłam ;)
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś trudno mi uwierzyć że jak byłaś młodsza oglądałaś take ecchi. Jak miałaś 7 lat? A takie z gołą pupą i piersiami większymi na cały ekran jak w Monster Mosume O_o to nieźle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze nie z gołymi. Po drugie ecchi jest bez gołych piersi. Takie coś to hentai, o ile się nie mylę. Ecchi to dziewczyny w bieliznie itp, a hentai to gołe kobiety ;)
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem piersi zasłoniete bo muszą być ale pupy były gołe chyba w MM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale MM akurat wtedy nie znałam

    OdpowiedzUsuń