środa, 29 lipca 2015

Zapowiedzi mangowe na sierpień

Ohayo!

Wiem...dzisiaj sporo postów napisałam, ale po tej małej przerwie strasznie ciągnie mnie do bloga.
Więc z tej okazji, ze lipiec już się kończy postanowiłam zrobić ZAPOWIEDZI MANGOWE NA SIERPIEŃ!.


Sierpień 2015

sierpień 2015 ??? – NOWOŚĆ mega manga od JPFu
sierpień 2015   Green Blood – NOWOŚĆ
10 sierpień 2015 One Piece #35
10 sierpień 2015 Naruto #70
17 sierpień 2015 Berserk #5
17 sierpień 2015 Wilcze Dzieci (Ookami Kodomo no Ame to Yuki)  #1 – NOWOŚĆ
24 sierpień 2015 Bleach #40
27 sierpień 2015  No Game No Life #1 – NOWOŚĆ
27 sierpień 2015  Haikyo Shoujo – NOWOŚĆ



Znalezione obrazy dla zapytania słoneczniki sierpien



Oj..słabiutko zapowiada się sierpień, ale spokojne, ważne, że pojawią się mangi, na które wiele osób czekało m.i.n No Game No Life #1 Wilcze Dzieci #1. Te tytuły wynagrodzą nam sierpień. Ja czekam również na Haikyo Shoujo, bo opis mi się spodobał. No cóż sierpień będzie dość niespodziewany, bo mimo, że mało to parę mocnych tytułów. Myślę, że każdy powinien znaleźć tu coś dla siebie.

1 komentarz:

  1. Z tego co wiem (a dużo wiemXD) to samo Waneko zapowiedziało 10 tomów, na Green Blood przyjdzie jeszcze trochę poczekać za to w tym miesiącu od J.P.Fa wyjdzie jeszcze 7 tom Służącej. Sporo nowości wyszło też już od Studia JG (w tym Monster Musume, który był zapowiedziany już w Lipcu). No i była niedawno premiera 3 tomu Exitusa od Kotrori, nie liczę już 3 tomów od Yumegari ... . Niezbyt dobre zestawienie, ale mam nadzieję, że będzie lepiej ;).

    OdpowiedzUsuń