poniedziałek, 13 lipca 2015

Wyjazd do Grecji


HEJKA|!

Piszę tego posta, ponieważ za 3 dni wyjeżdżam do Grecji i nie będzie mnie 12 dni. Dzień wcześniej wyjeżdżam do Warszawy (bo z Warszawy jest wylot) i jeszcze 11 dni w Grecji. Nie wiem czy będę miała wi-fi raczej ciężko (już sobie wyobrażam jak w GRECJI pytam się po ANGIELSKU jakie jest hasło do wi- fi, było się greckiego uczyć). Poza tym mój telefon nie ogarnia co to jest internet, bo cały czas się tnie i wychodzi z przeglądarki. Nie martwcie się do Grecji biorę kilka mang i mam zamiar je przeczytać ( jeżeli tata  nie będzie mnie zmuszał do czytania "Ani z Zielonego Wzgórza").

Oto mangi które biorę:

Przyjaciółki 


Rock na szóstkę

Kokoro Connect 3#,4#,5#

Unbreakle Machine Doll 1#,2#,3#,#4

Mam nadzieję, że zdążę przynajmniej przeczytać do końca Kokoro Connect. Ech....
No to co...ja się z wami żegnam i mam nadzieję do zobaczenia później.


Znalezione obrazy dla zapytania i love manga

YUI CHAN




1 komentarz:

  1. Ja wyjeżdżam 23 lipca nad morze i też nie wiem czy będę miała wi-fi no i na swoim blogu nie będę mogła pisać :( A obcych ludzi nie chcę pytać o hasło xD Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń