środa, 1 lipca 2015

Nowe anime miesiąca? Półkolonie? Przypinki?

Ohayo!

 Chciałam was bardzo przeprosić. Wiem, że dzisiaj 1 lipca i powinno być nowe anime miesiąca...Nie skończyłam jednak oglądać Gosick (uwierzcie idzie mi to jak krew z nosa). Więc anime miesiąca pojawi się ciut później, a będzie nim Suzumiya Haruhi no Yuuutsu. Niedługo pokażę wam również moją kolekcję przypinek. Niebawem się ona powiększy (pokupuję przypinki na początek roku). Aktualnie jestem na 2 tomiku Kokoro Connect, mam zamiar przeczytać całą serię i potem napisać dla was recenzję. Co tam jeszcze...od poniedziałku jadę na półkolonie konne więc napiszę coś pewnie tylko wieczorem. 3 lipca będzie wiadomo do jakiego gimnazjum się zakwalifikowałam a 8 lipca do którego się DOSTAŁAM. Wow dużo emocji. Mam nadzieję, że gdzieś mnie przyjmą (nie gdzieś tylko do jakiejś dobrej szkoły). Mam nadzieję, ze przetrwacie ten mój tydzień emocji. Trzymajcie się!



Znalezione obrazy dla zapytania suzumiya haruhi no yuuutsu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz