piątek, 3 lipca 2015

Wyniki egzaminu

No cześć!

Jestem już po wynikach. Dostałam się do Gimnazjum Salezjańskie im. Dominika Savio na ulicy Witkiewicza.
Mimo, iż nie było to gimnazjum pierwszego wyboru, to bardzo się cieszę. Są dwie klasy pierwsze matematyczno-przyrodnicza i humanistyczno-artystyczna. Idę do tej drugiej. Bardzo się cieszę, będę mogła zacząć od nowa. Bardzo mi na tym zależy, ponieważ nie czułam się z byt dobrze w mojej klasie w podstawówce. Mam zamiar też się więcej uczyć i pokazać na co mnie stać :). Oczywiście nadal znajdę czas na czytanie mang i oglądanie anime (chociażby wieczorem). Mam nadzieję, że będzie lepiej i, że będę pokazać się z tej mojej prawdziwej stronę. Często dostosowuję się do otoczenia. Chciałabym, by to się zmieniło i bym mogła bez przeszkód być po prostu sobą.


Znalezione obrazy dla zapytania anime school













~ Yui Chan


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz