sobota, 11 lipca 2015

PACZKA Z YATTY + lekcje japonskiego

KONBANWA!

Niedawno doszła moja paczka z yatty! Więc cieszę się bardzo. Niestety zamiast 4 mang doszły 2, bo reszty nie było już w magazynie, więc doślą mi później. A co było paczce?

- przypinki (14)

- Ścieżka Młodości #!

- Another #!

- Haganai #4 (manga dojdzie później)

- Alix Power Hetalia #4 (manga dojdzie później)

- Brzoskwiniowe żelki KAGUGAI

Niedługo pojawią się recenzje (przynajmniej przypinek i żelków bo nie wiem jak się wyrobię z mangami)

Ostatnio kupiłam też:

Another #2

Ścieżka Młodości #2

Death Note #1

i.....

Japoński Mów, Pisz, Czytaj (podręcznik do nauki japońskiego dla początkujących)

Czeka mnie nauka, więc życzcie powodzenie :).
A wy jakie macie plany?
 Jakieś nowe mangi?
Ktoś się może japońskiego uczy?
 Jakieś porady?



Znalezione obrazy dla zapytania flaga japonii



Oyasumi ^-^

2 komentarze:

  1. Ja się uczę japońskiego jak słucham piosenek po japońsku xd Przetłumaczam sobie na tłumaczu niektóre słowa :D

    OdpowiedzUsuń