poniedziałek, 2 listopada 2015

Paczuszka ^^ + pytanko do was

Ohayo!

Dzisiaj przyszła moja paczuszka z mangardenu. Zamówiłam 12 mang i 2 paczki chrupek (chrupki niedługo zrecenzjuję). Paczka doszła szybko, ale miałam problemy z kurierem (jak zawsze z "kochanymi" kurierami DPD), ponieważ kurier zadzwonił kiedy byłam w szkole, że jest pod domem i musiałam to odebrać w szkole i iść z 2 kg paczką na lekcje...ech... Nie rozmumiem co za problem napisać lub zadzwonić wcześniej, Dobra, nieważne. Jednym słowem mega się cieszę, może niedługo przeczytam kilka mang. Przejdźmy teraz do drugiej części posta ------------->>>>>>>

Mam do was pytanko, ponieważ dużo czas zajmuje mi dobór głównego obrazka do bloga no i na dodatek mało jest dobrego formatu...Więc chciałam się was zapytać czy chcielibyście stały obrazek bloga czy jednak wolelibyście zostawić tak jak jest teraz?


Znalezione obrazy dla zapytania anime blog

Piszcie w komentarzach!

Ps O ciekawych wybrykach kurierów też możecie napisać. Jestem ciekawa czy tylko ja mam takiego pecha ^^

MATE NE!

Yui Chan

3 komentarze:

  1. Ja bym wolała żeby było tak jak jest :3
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi prócz lekkich opóźnień, nie występują inne problemy z paczką. Czekam na notkę o paczce ;)
    Nominowałam cię do TAG WOULD YOU RATHER [kpop edition]. Informację znajdziesz na: http://czas-na-mange.blogspot.com/2015/11/mzo-11-tag-would-you-rather-kpop-edition.html

    OdpowiedzUsuń