czwartek, 29 października 2015

Urodzinki ^^


Witajcie!

A więc...za 2 dni mam urodzinki :). Dzisiaj złożyłam zamówienie na mangarden.pl i niedługo dojdzie moja paczka mang, z której postaram się zrobić unboxing. niestety ukaże się on ok. 2 tyg po moich urodzinach, ponieważ zepsuł mi się dotyk w telefonie i został oddany do serwisu. Kolejną informacją jest to iż na urodziny wyjeżdżam do Tropical Island (park wodny za Berlinem) i nie będzie mnie cały dzień, ponieważ osoba, która ma urodziny ma dzień za darmo :). Więc w ten dzień posta najprawdopodobniej nie będzie,  bo wrócę późno. No cóż...co mam jeszcze gadać...to chyba tyle ^^  do zobaczenia <3!




Znalezione obrazy dla zapytania urodziny anime



Yui Chan

5 komentarzy:

  1. Aby wszystkie fajne dni
    W żółwim tempie upływały,
    By co dzień uśmiechał się do Ciebie świat cały,
    By nigdy nie było porannej pobudki
    I wiatr rozwiewał wszystkie smutki. =^^=

    Kuudere-Chan :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam urodziny w zeszłą niedziele :D Moim prezencikiem będzie wybranie się na Tsuru. A tak o Tropical Islands .. XD Od razu mówie że nie jest tak super jak to wszędzie pisze czy wygląda. Do tego trafiłam na informację, która nie umiała mówić po angielsku :') Dzięki Bogu że była na naszej kolonii dziewczyna z Niemiec :D

    OdpowiedzUsuń