sobota, 28 listopada 2015

Mangowa Półecza- Listopad



Konbawa!

Czuję się już trochę lepiej, więc jest dobrze (n_n).
W końcu zdecydowałam się poświęcić trochę czasu...na zrobienie MANGOWEJ PÓŁECZKI.
Bardzo dawno jej nie było więc przybyło trochę mang (teraz mam 94 mangi). Wiem, że jakoś pozostawia wiele do życzenia...ale niestety....taki aparat. No cóż...przejdźmy do mang....



Gdy zapłaczą cykady 

Blask Księżyca

Noragami 1

Hatsukoi Limited 1-4

Psy na mangę 1-3 (wiem, że dziwnie ułożone, ale to przypadek ;) )

Dengeki Dasy 1-2

Death Note 1-5

Czarodziejka z Księżyca 1-3

Hormiya 1-2

Hetalia 1-3

K-on 1-2

Another 1-4

Madoka The Different Story 1-3

Madoka Rebelion 1-3

Wilcze Dzieci 1-2

Dziewczyny z ruin

Przyjaciółki 

Rock na Szóstkę

Unbreakle Machine Doll 1-5

Alicja w Krainie Serc 1-4

HAGANAI 1-5

Jak została bóstwem 1-3

Sword Art Onilne 1-3

Kokoro Connect 1-5

Toradora 1-2

Servamp 1-2

Nad Brzegiem Rzeki

Czerwona Nić Przeznaczenia- Legenda o Ośmiu Psach Satomi

Ścieżki Młodość 1-8

Pandora Hearts 1-5

Tokyo Ghoule 1-4

Orange 1-4


ZDJĘCIA:



Uhhh....Napisałam się. Mam nadzieję, że nie zawiedliście (przynajmniej aż tak bardzo)...
No nic zostawiam ten post do dyspozycji na ten weekend ^^. Mam nadzieję, że w końcu się zbiorę i zrobię dla was już daaaawno obiecany Room Tour (sesja zdjęciowa). Trzymajcie się moje otaczki <3

MATE NE!

Yui Chan

2 komentarze:

  1. Ja mam tylko jedną mangę (kuroshitsuji) bo bardziej to wolę oglądać anime ;)
    Kuudere Chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Dengeki Daisy :p Miałam w planach kupić po dwa/trzy tomiki moich ulubionych tytułów w celu symbolicznym, ale stwierdziłam że to chyba nie będzie miało sensu :x Ja zaczęłam zbierać mangi od kwietnia tego roku a mam tylko około 30 tomów. Według mnie twoja kolekcja to już spora ilość :)

    OdpowiedzUsuń