czwartek, 5 listopada 2015

Recenzja magazynu Arigato

Konbawa!

Dzisiaj chciałabym dla was zrecenzować magazyn Arigato.....zacznijmy od podstaw:

Cena: 16.90

Ilość stron: ok.100

Ilość recenzji:  37 ( w tym wydaniu)


   Dobra..a teraz przejdźmy do szczegółów. Zacznijmy od plusów. Magazyn ma bardzo ładną okładkę i miło się czyta. Recenzje są (w miarę) zwięzłe i zaciekawiają. Magazyn recenzuje anime dość popularne. Są wywiady :) co na plus. Recenzji jest dużo i gazeta jest obszerna. Teraz minusy...za droga....no to trzeba przyznać aż 17 zł to dużo, no ale muszę przyznać, że się opłaca, bo takie czytadło starcza na długo. Po 2 trochę nie podoba mi się, że w środku są też czarno-białe strony, ale mogę to zrozumieć, bo gazeta jest obszerna...no i za coś trzeba zapłacić redaktorom...
   A teraz moja opinia. Magazyn Arigato bardzo mi się podoba. Minusem jest dla mnie jedynie cena i to, iż przy nowościach ukazują się opnie subiektywne, a nie tylko opisy. Podoba mi się to, że są tu artykuły o anime i mandze i niczym innym. A tym się interesuje. Nie ma artykułów, które mam chęć ominąć....każdy mnie zaciekawia w większy lub mniejszy sposób. Również podoba mi się dział "ryneczek", który opisuje niektóre mangi wydane przez wydawnictwa w skrócie ^^


Ocena  9/10 (ze względu na cenę)



Znalezione obrazy dla zapytania magazyna arigato


Mam nadzieję, że recenzja wam się podobała ^^
,w następnej części zrecenzuję magazyn Otaku.
A wy jaki magazyn lubicie najbardziej?
 Piszcie w komentarzach! ^^

Mate ne!

Yui Chan

Pst~Podoba wam się nowy wystrój bloga? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz