niedziela, 25 października 2015

Recenzja mangi


Ohayo! Dziś chciałabym dla was zrecenzować mangę Kokoro Connect, czyli mangę na którą bardzo liczyłam ;( (recenzja zawiera wszystkie 5 tomów).


Tutaj meeega krótki opis...:W Prywatnym Liceum Ogólnokształcącym Yamaboshi członkowie Koła Badań nad Kulturą doświadczają nadprzyrodzonego zjawiska. Czy ludzie naprawdę mogą zamienić się ciałami?

Z opisu (przynajmniej ja) mało mogę wywnioskować, czy no fabuła jest ciekawa itp. No ale dobra....śliczna kreska (to trzeba przyznać) i fajny temat. Kupiłam na raz wszystkie tomy, ponieważ najczęściej w mangach kieruję się kreską. Manga była czasem trocheee zboczona (średnio lubię ecchi), ewentualnie lekkie sprośnie żarty (śmieszne). A' propo śmiechu według ,mnie mało było w tym wszystkim komedii. Fabuła była w pewnych momentach ciekawa, ale często zanudzała.

Jak oceniam tą mangę?

Jeżeli ktos kupuje mangę, by tylko leżała na półce i by fajnie się ją rysowało, to polecam.
W innym przypadku (według mnie) tej mangi nie warto kupować. Przykro mi, bp liczyłam na coś lepszego, a ta manga...zawiodła moje oczekiwania

Ocena:

Kreska: 9/10

Fabuła: 4/10

Postacie 8/10

Ocena ogólna 7/10




Znalezione obrazy dla zapytania kokoro connect  manga]


A wam jak się podobała manga? Macie inne zdanie? Czytaliście?
Zgadzacie się z moją opinią? Piszcie w komentarzach ^^.


Yui Chan

1 komentarz:

  1. Ja 3 dni temu kupiłam pierwszą mangę ,,Kuroshitsuji,, tom 21, innych nie było, a szkoda bo bardzo lubię te anime i chętnie bym przeczytała więcej mang ;) Przeczytałam całą w 1 dzień, za krótkie to było :( Kreska ładna, fabuła taka sobie, ale ogólnie jestem zadowolona.
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń