piątek, 1 maja 2015

Recenzja gadżetu- torba z AB!

Hej! Dzisiaj chciałam wam zrecenzować torbę z Angel  Beats!

Kolory wyszły wyraźniejsze niż na zdjęciu, ale to dobrze, bo do złudzenia  przypominają postaci z anime. Torba jest solidnie wykonana, jednak ja dostałam ją lekko przybrudzoną to nie powinno mieć miejsca.
Podobno gdy jest za duży ciężar pasek może się urwać, ale ja nie noszę tej torby do szkoły, bo wydaję mi się, że nie do tego jest, gdybym nosiła w niej moje kilogramy książek nie byłabym zdziwiona jakby się rozpruła, poza tym to mordercze dla kręgosłupa. Ja noszę torbę na wycieczki itp. i jak na razie daję rade. Ma dużo kieszonek jest wygodna, a napa przyjemna w dotyku. Obraz jest wyraźny.

Całość oceniam na 9/10, ale tylko dlatego, iż otrzymałam przybrudzoną torbę. Ogółem bardzo polecam.





Tutaj zdjęcie z yatty (jak mówiłam kolory są wyraźniejsze, Yuri ma inny odcień fioletu taki jak w anime):





                                                                    To chyba na tyle! Do jutra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz