sobota, 23 kwietnia 2016

Wypadzik





Witajcie! Dzisiaj zrobiłam mały wypadek do szczecińskiej łapy, a oto moje skromne łupy. ..

Gwiazda spadające za dnia- bardzo lubię obyczajòwki, romans, a ten tytuł ma do tego świetną kreskę, więc dałam szansę 💟.

Oishi green tea  oryginal- ok. 94% herbaty  i trochę fruktozy...czyli zdrowo ^^. Była pyszna z czystym sercem poleczy. 

Kubek z Happy (wybaczcie ale nie wiem jak się odmienia).- już  dawno chciałam kupić sobie jakiś kubek, a ten jest przekroczy. Jak można się w nim nie zakochać?.





Robiliście ostatnio jakieś zakupy?

Yui Chan

2 komentarze:

  1. Ja nie robiłam ostatnio żadnych zakupów, a ten kubek jest super :D
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kubeczek :3 Co do mangi ja niedługo wybieram się po drugi tom, jest genialna! Porównałabym trochę do Ścieżek Młodości :)
    Pozdrawiam
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń