wtorek, 12 kwietnia 2016

Większe zakupy

No hej.
Mówiłam że wrócę oto moje zakupy.  Teraz krótko o nich:

Acony-  na początku manga zniechęcają mnie kreską, ale, że bardzo lubię klimaty fantasy, to skusiłam  się....zobaczymy czy było warto...

Golden Time-  tą mangę już planowałem kupić....anime ma wysoką ocenę, lubię romanse i komedia, poza tym kreska jest po prostu śliczna 💞.

QQ Sweeper- jak wiecie z poprzednich postów,  wachałam się co do tego tytułu...no ale to taki inny romans...nie użyty w innych manga ch motyw...poza tym autorka Dangeki Dasy...ufam jej. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Pandora  #10- kolejny tom 💟

Fairy Tail- nigdy nie zbierałam  żadnego tasiemca....Fairy Tail jakoś mnie zachęciło...Nwm kupiłam pierwszy tom na próbę. ..zobaczę czy będę  zbierać

1 komentarz:

  1. QQ Sweeper i Fairy Tail ! :3 Muszę wytrzymać do soboty.Dobre łupy :D

    OdpowiedzUsuń