środa, 20 lipca 2016

Animatsuri

Ohayo!
Witajcie. Jutro wracam znad morza. Mama wyjeżdża do Białego Stoku a ja mam rehabilitacji.  Poza tym (z czego się ogromnie cieszę) jadę na Animatsuri. Będę tam albo samą sobotę albo trzy dni. Nocować będę u siebie 😉. Mam mieszkanie w W-wie,  więc cudownie. Jedzie ktoś na animatsuri? Chętnie kogoś poznam. Jakby co to jestem dziewczyną z napisem Yui Chan na indetyfikatorze, blond włosy w okularach z różowymi końcówkami 😁. Trzymajcie się i niektórym z was mam nadzieję- do zobaczenia.

    

3 komentarze:

  1. Z tego co opowiadali mi znajomi na Animatsurce było naprawde bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda mi się na kolejny event pojechać bo w tym roku nie wypaliło :) Czekam na kolejne posty o anime i może jakaś relacja z eventu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wreszcie następny post? D:
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń