niedziela, 6 marca 2016

Kigurumi-mała przyjemność na Dzień Kobiet

Witajcie!

        Strasznie stęskniłem się za pisaniem postów. Mam nadzieję że wy za mną też przynajmniej ociupinkę). Dzisiaj chyba chciałabym wam trochę powiedzieć  kigurumi. Może na początek, dlaczego tak zainteresowałem się tym tematem.
        W mojej klasę nagle zrobiła się na to mini moda. Moja koleżanka kupiła sobie przez internet kigurumi jednorożca, było na prawdę śliczna potem kolejna zdecydowała się na zakup. W końcu i ja nie mogłam się temu oprzeć. Uwielbiam wszystko to co cieplutko i jeżeli jeszcze ma słodkie wzory to po prostu nie mogę się oprzeć. Dzisiaj kupiłam sobie przez internet kigurumi panda.  Jestem strasznie zadowolona.  Właśnie...kigurumi, cały czas powtarzam to słowo..a co tam w górę jest kigurumi?

Kigurumi- jest to rodzaj piżamowego kmbiznyu. W Japonii aktualnie trwa szał na kigurumi. Można nosić je po domu, ale np celebracji często się w tym pokazują np na ulicach. Jest również często spotykane na koncentracji anime i mangi.

Oto kigurumi które zamòwiłam:

Kigurumi panda

(Przy Kaźmierczak macie od razu link do strony , z której zamawiałam.

A tu  przykładowe kgurumi:



Papa kochani! Mate ne!

Yui Chan

7 komentarzy:

  1. Akurat w lutym w Croppie widziałam taką pandzie :3 Bardzo fajna ale nie miałaby u mnie i tak szczególnego zastosowania xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stęskniłam się za twoimi postami :) A te kigarumi ze zdjęcia są super ^^ sama planuję jakieś kupić
    Kuudere-Chan

    OdpowiedzUsuń
  4. Kigurumi są genialne :D Ja mojego króliczka ubóstwiam, byłam w nim w szkole, na spacerze zimą, na rolkach, na balu xD Polecam w nim biegać i oglądać reakcje ludzi hah ;)
    Miłego, cieplutkiego użytkowania piżamki ;)
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Panda to jedno z fajniejszych kigurumi, ale jednorożce też spoko!

    OdpowiedzUsuń