czwartek, 21 stycznia 2016

Tag would you rather (kpop edicion)

Hej. PO długim zbieraniu się do tegoż  czynu postanowiłam odpowiedzieć na nominacje do tego tagu. Nominowała mnie Pola klik. polecam bloga, bo na prawdę miło się czyta.


PRZEJDŹMY WIĘC DO TAGU:

Wolałabyś być w zespole czy zostać solowym artystą? 
Wydaje mi się, że w zespole. Takim 3-5 osobowym ;).

Wolałabyś być w zespole, w którym jest poniżej 5 członków czy w zespole, w którym jest powyżej 5 członków? 
Hah. Myślę, że (jak mówiłam w wyżej)  do 5 członków

Wolałabyś należeć do SM, YG, JYP lub do innej mniejszej wytwórni? 
Hmmm...Gdybym tylko wiedziała co to jest, ale najlepszą odpowiedzią w tym wypadku....Wszystko mi jedno <3 byleby mnie chcieli XD

Wolałabyś mieć koncept sexy czy słodki? 
Zdecydowanie słodki.

Wolałabyś być w zespole liderem, maknae czy visualem? 
Musze wybrać jedno? Najlepiej wszystkim. Ewentualnie visualem i liderem...bo nie mogę się zdecydować.

Wolałabyś należeć do zespołu, który składa się tylko z dziewczyn/chłopaków czy mieszanego?
Z samych dziewczyn. Zawsze chciałam należeć do jakiegoś babskiego zespołu <3

Znalezione obrazy dla zapytania anime k-on

Dziękuję, za nominację i przepraszam, że piszę tak późno. Spokojnie niedługo czeka mnie też odpowiadanie na pytania na LBA. Nie, nie zapomniałam :).

Trzymajcie się kochani!


YUI CHAN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz